Výše uvedení VOIP operátoři (a ne jen tito) mají každý své WWW stránky, ale na nich uváděné informace prakticky shodné. Větší část této stránky se věnuje překladu společných informací jednotlivých VOIP. Odlišnosti VOIP jsou jen v detailech, cenách některých destinací a v destinacích kam je možno volat ZDARMA. Pro tyto informace nahlédni na jejich domovské stránky (v sekci "ceny").

| Domů | Návod | Novinky | Ceny | FAQ | SIP | SMS | Koupit kredit | Čeština | Fórum | ENGLISH |


sitemapsitemap

FAQ [hlavní] [placení] [účet] [připojení]

Co to je ?^ top

Je to program používající nejnovější technologie pro dosažení vysoce kvalitní a levné hasové komunikace mezi lidmi na celém světě.

Dostanu fakturu ?^ top

Ne, veškeré hovory a platby za kredit jsou přístupné v osobní sekci na www stránkách (po přihlášení)

Kdy bude odepsána částka z mé credit / debet karty?^ top

Může to trvat několik dní.

Proč se neaktualizoval stav mého účtu ?^ top

Stav účtů je aktualizován centrálně, může to trvat až desítky minut než se změny projeví.

Jestliže jste udělal platbu, zkontrolujte status platby (po přihlášení na WWW). Pouze platby se statusem "Completed" se objeví v celkové částce kreditu.

Klikl jsem na "verify-link" v mailu od Vás, ale žádný kredit mi nepřibylna mém účtu.^ top

Po kliknutí na "verify-link" se přihlaste, zadejte platební detaily a pokračujte v nákupu kreditu.

Koupil jsem kredit přes kreditní kartu, ale částka ne mém účtu se nezvýšila.^ top

Platba kreditkou může chvíli trvat. Jestliže se nepřipíše žádný kredit, nebude stržena žádná částka.

Je také možné, že musíte transakci z bezpečnostních důvodů verifikovat (podle typu karty), prosím, podívejte se do mailu (i do složky SPAM) jestli tam není od nás verifikační email. Prosím, klikněte na link v emailu a pokračuje v nákupu kreditu.

Status mého nákupu ukazuje "Completed", ale nemám žádný kredit?^ top

In some cases customers have experienced longer than expected delays in between orders being processed and credits appearing in balances. Generally it should only take seconds or minutes at the longest, but in a small number of cases customers have had to wait longer for their balance to reflect the purchase.

You can always check your order status in the My Purchases section of our website. We suggest you attempt to place a call even if the credits do not appear. In some cases the balance in the program can take sometime to update and placing a VoIP-Out call can often cause it to update quicker. If your order is listed as "Completed" you WILL receive your credits, the money will not be lost.

Dostal jsem elektronické potvrzení s upozorněním na virus.^ top

If you have provided your email address you will receive an electronic receipt by email. Your virus scanner settings may be so strict it will consider most emails with an attachment as a potential virus, this is however not the case and you may have to lower your security settings to view your receipt.

Myslím že mi byla účtována nesprávná částka.^ top

All VoipDiscount calls to LAND LINES for several destinations are free. Please check our website for the current listing of free destinations. When you feel you are being overcharged, please make sure you have dialled a regular land line.

If you still have doubts about your calls, please contact our customer services dept via this website.

Volám FREE destinace, ale jsou mi účtovány poplatky.^ top

Patrně jste vyčerpal limit 300 minut za posledních 7 dní.

Jak dlouho mohu volat s kreditem ?^ top

Od dobití kreditu běží 120 dní FREE volání (zdarma do FREE destinací). Poté je účtován 1 cent za minutu hovoru.

Platím ještě něco ?^ top

Žádné měsíční, registrační ani administrační platby. Ceny v ceníku jsou konečné - bez DPH (a vedle s DPH)

Platím nějaký paušál?^ top

Platíte pouze připojení k internetu jako obvykle.

Kolik budu platit za hovory?^ top

Nic! - jestliže voláte destinace ze seznamu FREE nebo nejakého ONLINE kamaráda.

Hovory do ostatních destinací jsou zpoplatněny dle ceníku a účtovány za každou započatou minutu hovoru.

Od kdy platím za hovor?^ top

Hovor je zpoplatněn od okamžiku spojení. Jestliže nedojde ke spojení nebo je obsazeno, nic neplatíte. (podle zkušeností uživatelů - na mobil je v ČR účtován i nespojený hovor)

Jaké typy plateb přijímáte?^ top

Jakákoli Visa, Mastercard, Eurocard nebo Solo/Switch karta. Také můžete použít PayPal. Klikněte na "Buy Credits" a zobrazí se Vám možnosti platby ve Vaší zemi.

Dostanu fakturu poštou?^ top

Ne, faktury si můžete prohlédnout a vytisknout kdykoli na WWW stánkách po přihlášení.

 
 

Potřebujete lehce dobít kredit na

VoipBuster/ VoipDiscount/ VoipStunt/ VoipCheap/
SipDiscount/ InternetCalls/ FreeCall/
LowRateWoip/ PoivY a další?

***********************************
Minimální kredit - 10 euro účtuji 390,- Kč.
za každé další 1 euro 39,- Kč
příklad: chcete 15 euro, pošlete 585 Kč

***********************************
Peníze pošlete na účet:
Česká spořitelna č.ú. 1046632083/0800

  • Do políčka "Zpráva pro příjemce" zadejte Vaše přihlašovací jméno do VOIP.
  • Jako variabilní symbol zadejte Vaše mobilní telefonní číslo(nebo na pevnou).

  • Potom klikněte SEM a vyplňte formulář


    Můžete také dobít kredit na více účtech současně.
    Příklad:
    VY, manželka, syn, kamarád a soused chcete každý kredit €10. Pošlete 5x390 = 1950,-Kc na výše uvedený účet a do políčka "Zpráva pro příjemce" vyplníte např: "pnovak, novaksyn, hnovakova, pepe1225, sousedxxx".
    Ve formuláři zadejte vždy přihlašovací jméno + částku, oddělit čárkou a další jméno a částka atd.

    Jestliže máte účet na MoneyBookers - můj účet na MoneyBookers je kotouc@post.cz a pro dobití €10 mi pošli €14.

    Peníze je také možno předat osobně po telefonické nebo E-mailové domluvě.
    E-MAIL - kotouc@tch.cz
    kotoucx na VoipBuster
    KOTOUC
    Tel: 602 790 332 Tel2: 533 312 212

  •  

    sitemap