Dobrý den.
Omlouvám se, že píši až teď - byl jsem 3 dny v Rakousku na horách ( 3 dny na Kaprunu, supr snowboardování na ledovci ... ).
Reset zařízení do továrního nastavení je na prvním místě při řešení problému prvotního připojení do web rozhraní. Zařízení mohlo být někde testováno, nebo zkonfigurováno, a díky tomu nefungují standardní metody.
Co se týká barev konektorů - LinkSys převzal styl značení konektorů od CISCO. Osobně ale stejně nikdy nevím jestli je žlutá barva Internet nebo Ethernet. Každopádně zařízení typu PAP2 je bez routeru, má pouze jeden vstup a ten se propojí do switche nebo výstupu routeru (modemu). Vždy je dobré mít na zařízení připojující počítač a PAP2T zapnutý DHCP server.
Do konfigurace SPA2102 se dá přes internet vstup dostat tak, že přepnete SPA2102 do modu BRIDGE. Tím se vypne funkce routeru a SPA2102 je viditelná přes oba porty.
UPC už nějakou dobu (od spojení s KARNEVALem) nevyžaduje registrovanou MAC adresu, tedy můžete do modemu připojovat a měnit rotery bez potřeby klonovat MAC adresu. Při změně zařízení je dobré modem vypnout a zapnout.
PS
Kody pro ovládáno adapteru přes tel aparát:
**** - vstup do hlasového ovládání
110# - zjištění IP adresy
73738# potvrdit 1 - reset do továrního nastavení
Detailní popis nastavení těchto adapterů neleznete v manuálu přeloženém do češtiny :
http://www.callcenter.cz/download/Sipur ... ter_cz.zip
(nelekněte se obrázků v namuálu, jstou to staré modely, manuál je však platný i pro nové modely - SPA1001, SPA2102, SPA3102, PAP2 .