|
Site Admin |
|
Registrován: stř čer 07, 2006 9:20 pm Příspěvky: 369
|
Několik lidí mi již volalo, že po 1.12.2008 jim aplikace VoipDiscount hlásí nutnost aktualizace, a nefunguje.
Můžete zaktualizovat aplikaci kliknutím na bublinu která se po chvíli objeví v pravo dole.
Nebo aktualizaci vyvolat z menu : "Help" >> "Check for Update"
Jestliže výše uvedená aktualizace nefunguje, postupujte podle následujícího:
Před instalací je dobré si připravil přihlašovací údaje (LoginName + password) Je potřeba VoipDiscount (v budoucnu patrně i VoipBuster, Poivy, FreeCALL, LowRateVoip, ..... a všechny ostatní) ukončit. ... v pravo dole na liště na něj kliknout pravým tlačítkem a vybrat "Exit". Poté stáhnou ze stránek www.VoipDiscount.com ( www.VoipBuster.com , www.Poivy.com , www.FreeCALL.com , www.LowRateVoip.com ....... ) novou aplikaci a tuto spustit.
Jestliže uvidíte tuto hlášku :
patrně jste VoipDiscount neukončili, stačí ukončit VoipDiscount vpravo dole na liště a kliknout na "OK"
Po instalaci by mělo být vše v pořádku, popřípadě je potřeba zadat přihlašovací údaje.
zdravím
KOtouč
http://voip.tch.cz
Zlatý RESELLER
BetamaX-GmbH.Co-KG ©Žâ„˘
|
|
|