kotouc píše:
Nízký počet zaměstnanců <> vysoký počet klientů = slabá nebo téměř žádná tecnická podpora.
No to sice jo, nicméně otázkou potom zůstává, proč technickou podporu na svých stránkách nabízejí.
kotouc píše:
Nikdo nikoho nenutí služby BETAMAX používat. Dobití kreditu za cca 200 Kč (cena běžného oběda v restauraci, popř. 1,33 lístku do multikina) není myslím kritické, při zdražení služeb prostě kredit provolám a dále si již nedobiji. Nazývat BATAMAX zloději je trochu přehnané.
Jak bys nazval třeba taxikáře, který by měl na dveřích cenu 15 kč za kilometr, Ty bys nastoupil, nechal se někam odvézt a tam by Ti taxikář s úsměvem sdělil cenu třikrát vyšší, s tím že akorát zapomněl (nebo se mu nechtělo) přepsat údaje na dveřích? Seriózním podnikatelem? íšdaje o ceně mi přijdou docela zásadní, ne-li nejzásadnější!
Přes to všechno netvrdím, že jsou nějak nevýhodní, kdyby změnu ceny avizovali hned a člověk by jí nemusel zjišťovat až když se mu zdá, že mu podezřele rychle mizí kredit, neřekl bych ani slovo. Mimochodem ta původní cena za SMS je na voipwise.com pořád...