Jedná se o tel WELL 3130I. pokud změním port 5060 na nějaký jiný povolený voip providerem telefon se sice na tel. server připojí ale vyhodí špatný login, což mi potvrdili i na dohledovém centru voip. Řekli mi že některé telefony zn. WELL mají chybu a že pokud se změní základní port na jiný, nefungují správně. Jiný port potřebuji protože na jedné IP jsou dva tel.
SETKALI jste se s tím někdo??
Jedná se o tel WELL 3130I. pokud změním port 5060 na nějaký jiný povolený voip providerem telefon se sice na tel. server připojí ale vyhodí špatný login, což mi potvrdili i na dohledovém centru voip. Řekli mi že některé telefony zn. WELL mají chybu a že pokud se změní základní port na jiný, nefungují správně. Jiný port potřebuji protože na jedné IP jsou dva tel.
SETKALI jste se s tím někdo??
|