Problém může být na Vyší straně - s počítačem (zvuková karta, moc nahlas reroduktory ..) s rychlostí Vašeho internetu a nebo na straně poskytovatele VOIP při přechodu hovoru z internetu do pevné sítě.
1. Ztlumte reproduktory,
2. otestujte internet :
http://testmyvoip.com - vybrat město (v políčku Call Destinations), počkat a potom kliknout na "detail".
Skóre by mělo v obou směrech být alespoň 3,0
zdravím
KOtouč
Problém může být na Vyší straně - s počítačem (zvuková karta, moc nahlas reroduktory ..) s rychlostí Vašeho internetu a nebo na straně poskytovatele VOIP při přechodu hovoru z internetu do pevné sítě.
1. Ztlumte reproduktory,
2. otestujte internet : http://testmyvoip.com - vybrat město (v políčku Call Destinations), počkat a potom kliknout na "detail".
Skóre by mělo v obou směrech být alespoň 3,0
zdravím
KOtouč