Standa píše:
Jsem připojen pomocí WIFI ,připojení není příliš kvalitní ,při používání softwarového telefonu toto fungovalo vcelku dobře s tím ,že na druhé staně byl hovor málo hlasitý.Po přechodu na Sypuru 2100 je hovor i samotné vytáčení přerušované - fragmentované.Jaké možnosti v nastavení mohou tento problém i celkovou kvalitu telefonování vyřešit ?
"není příliš kvalitní" je dosti nepřesné - napiš parametry
rychlost DOWNLOAD/UPLOAD
PING + % ztracených paketů
ze stránek
http://rychlost.eri.cz
a
http://rychlost.cz
a
http://testyourvoip.com/
SW klient VoipBusteru a ostatních je celkem stabilní a nenáročný na kvalitu a jednotlivé parametry ovlivňující VOIP.
Při použití SIPURy je použit kodek G.711 který je co se týče rychlosti nejnáročnější - 90 kbitů oběma směry.
Pro VoipBuster a ostatní se mi nepodařilo u sipury použít jiný než tento kodek. Můžeš si s tím ale vyhrát, a kdyžtak sem napsat výsledek.
[quote="Standa"]Jsem připojen pomocí WIFI ,připojení není příliš kvalitní ,při používání softwarového telefonu toto fungovalo vcelku dobře s tím ,že na druhé staně byl hovor málo hlasitý.Po přechodu na Sypuru 2100 je hovor i samotné vytáčení přerušované - fragmentované.Jaké možnosti v nastavení mohou tento problém i celkovou kvalitu telefonování vyřešit ?[/quote]
"není příliš kvalitní" je dosti nepřesné - napiš parametry
rychlost DOWNLOAD/UPLOAD
PING + % ztracených paketů
ze stránek http://rychlost.eri.cz
a http://rychlost.cz
a http://testyourvoip.com/
SW klient VoipBusteru a ostatních je celkem stabilní a nenáročný na kvalitu a jednotlivé parametry ovlivňující VOIP.
Při použití SIPURy je použit kodek G.711 který je co se týče rychlosti nejnáročnější - 90 kbitů oběma směry.
Pro VoipBuster a ostatní se mi nepodařilo u sipury použít jiný než tento kodek. Můžeš si s tím ale vyhrát, a kdyžtak sem napsat výsledek.